Tuesday, April 1, 2014

merserize bluz modelleri

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki makalemiz merserize bluz modelleri.


MERHABALAR; 


Çok şükür acısıyla tatlısıyla bir eğitim öğretim yılını daha bitirdik.. Bu sene 5. sınıfı tamamlayan öğrencilerimin buruk bir sevinç içerisinde karnelerini alıp gidişlerini seyrettim... Hepsini en güzel halleriyle hatırlamak için kaydettim gönül defterime... 






HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM... BENİ EN ÇOK ÜZENİNİ BİLE...






merserize bluz modelleri 1






Sene öğrenciler için bitti, biz öğretmenler her yıl olduğu gibi 1 Temmuza kadar seminer yapacağız.. Hem okullarımızda hem de Milli Eğitimin belirlediği yerlerde.. İnşallah yeni sitemle ilgili doyurucu bilgileri almayı başarırız. Keza seminerler paylaşımcının slayt izletmesinden ileri gidemiyor. Daha önce Esenköy Hizmetiçi Eğitim Merkezi'nde bir seminere katılmıştım... Bol bol uygulamalar yapılmıştı..Çok da faydalı olmuştu benim açımdan.. Keşke mahalli seminerler de böyle olsa...Neyse sizi mesleki çalışmalarımla daha fazla sıkmadan geçeyim yazlık merserize bluzuma...






merserize bluz modelleri 2






Bluzun ortaya çıkışı elimde kalan pembe mavi ve turuncu artık merserize iplerin değerlendirilmesiydi.. Sadece sarı rengi sonradan aldım.Bluz 36 beden boyutlarında... Elbette bana çok küçük...Bu nedenle çoktan hediye edildi... 






merserize bluz modelleri 3






Örnek daha önce kızımın elbisesinde de kullandığım dalga modeli.. Çok severek yaptığım modellerden.. Çizgileri sayarken bakıyorum bitirmişim.. KIZIMIN ELBİSESİ BURADA...



merserize bluz modelleri 4






Bu da yakından görünüşü... 






Tüm öğrencilerin ve ailelerin güzel tatiller geçirmelerini diliyorum...






SEVGİLER...






NOT: İlk görsel alıntıdır..



Bu yazi ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz onerecegimiz bir sayfa : merserize bluz modelleri

No comments:

Post a Comment