Friday, January 17, 2014

BAGUSLAH PAS DAH MULA SEDAR!! MULAKAN BELASAH DAP, MACAM TU LAH ANAK JANTAN!!


hehe.. kesimpulannya, kalaulah harakah keluarkan cerita ini, mau bergegar lautan api, maunya dap kepanasan, hahaha.. dap pun dah berbekas, pas pun dah tak leh tahan, apa akan jadi dengan pakatan.

yang kita tau harakah adalah lidah rasmi yang dah ke arah liberal, yang hanya keluarkan cerita propa dan cerita tonggong sahaja, jadi kalaulah harakah keluarkan cerita ini percayalah mau bergegar dalaman pas dong!!


baguslah pas dah mula sedar mulakan belasah dap macam tu lah anak jantan 1


PAS ancam lepas jawatan dalam kerajaan negeri Pulau Pinang


BUTTERWORTH: PAS Pulau Pinang hari ini mengancam akan melepaskan semua jawatan dalam kerajaan Pulau Pinang peminpin parti tertentu dalam kerajaan terus campur tangan dalam hal ehwal Islam negeri.


Perkara itu dinyatakan Timbalan Pesuruhjayanya, Muhammad Fauzi Yusof, hari ini. 


Beliau berkata, keadaan itu menyebabkan timbulnya perasaan tidak puas hati dalam kalangan kepemimpinan PAS negeri dan akar umbi. 


Muhammad Fauzi berkata, pihaknya bersama akar umbi tidak mahu PAS dilihat sebagai boneka kerana tidak mempunyai suara dalam pentadbiran.


"Malah campur tangan Exco dalam hal berkaitan agama dilihat menafikan kuasa Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Salleh Man yang dilantik sebagai Yang Dipertua Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang(MAINPP)," katanya.

sumber klik sini

ps: pas kena berani dengan pendirian, nyahkan golongan penjilat lendir dap, kalau tak melayu Islam ke laut nanti, tak kisahlah berlainan pendapat dengan umno, tetapi biarkan umno dan pas sahaja yang ada power kerana pas perlu dominan, mudah nak faham, pas kan parti ke-2 terbesar orang Islam selepas umno, kenapa perlu takut dengan dap lahanet tu.. sedar, kalau nak keluar pakatan, inilah masanya.

No comments:

Post a Comment