Friday, March 28, 2014

Sevgililer günü



Havva beni aşk adına mimlemiş.Sorular sevgililer günü ile ilgili ama ben bu günü kutlamadığım için çoğunluğunu cevaplayamadım.Bu günde illa  hediye alıp vermek ve romantik bir şeyler yapmak zorunluluğu varmış gibi hissettiriliyor bu da hoşuma gitmiyor.Bana göre sevgililer arasında herşey gönülden ve zamansız olmalı.


Havva'nın sevgililer günüyle ilgili ''birbirine duygularını açamayanlar için bir fırsat olur'' teorisi ise bu günle ilgili başka bir bakış açısı...Cevaplayabildiğim tek soru  bkz.aşağıda .
Benim'' iyi sevgili tanımı''m şöyle:

Birlikte güzel zaman geçirebildiğin,çekinmeden tüm duygularını ve hayatın getirdiği sorumlulukları paylaşabildiğin, gözlerine bakınca ne demek istediğini anladığın,esprileriyle güldüren, güzel bir bakışıyla hala  mahçup bir şekilde gülümsetebilen,seni özel hissettiren,güzel bir iltifatıyla kalbini heyecanla çarptırabilen kişi iyi bir sevgilidir.Ayrıca,aşağıdaki kolyelerin orjinalini de alırsa mükemmel sevgili sıfatını kazanır bence :))


Kolye kolleksiyonumun son parçası






sevgililer gunu 1


                                Bileklikleri bozup kolye yaptım eski halinden daha kullanışlı ve güzel oldu.


sevgililer gunu 2



No comments:

Post a Comment