Monday, December 9, 2013

çök çeşitli bebek yelekleri

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün çök çeşitli bebek yelekleri makalesini paylasmaya karar verdik.

Merhabalar...

Dün itibariyle arap sabununu ilk defa kullanmaya başladım.Vatana,millete,bana ve evime hayırlı olsun.Daha önce hiç kullanmamıştım.Aranızda mutlaka kullanan vardır.Ama ben kullanmayan ve bilmeyenler için bahsedeyim biraz.

Kokusu haricinde yaptığı her iş mükemmellll :)

Ciddiyimmm.




cok cesitli bebek yelekleri 1




Cama,mutfağa,perdeye.yere,mutfağa,halıya,mobilyalara....Böyle gider...

Halılarım yaz başında yıkamadan çok kötü bi şekilde gelince bende kendim yıkamaya karar verdim.Aslında başka yerlerede verebilirdim ama kızım alerjik astım hastası.Tam da sonbaharda başlıyor hastalığımızın belirtileri.Aslında hiç halı kullanmamam lazım ama kışın pek mümkün olmuyor.Neyse bu nedenle araştırdım ve herkes arap sabununu öneriyor.Bende denemeli dedim.

Bugün perdeleri yıkadım.Sonuç mükemmel.

Yastıklarımı yıkadım.Yumuşacık.Sonuç mükemmel.

Yerleri sildim.Sonuç mükemmel.

Camları sildim.Sonuç mükemmel.

Yemek masamın sandalyeleri çok açık renkli,üzerlerinde lekeler vardı.Silmeye cesaret edemiyordum iyice kötü olur diye.Arap sabununu sıcak suda köpürttüm,sadece köpükten aldım lekenin üzerine koydum.Aaa oda nesi leke uçtu gitti.Dokunmadım bile.Sonuç yine mükemmel.

 Pazar günü halılara gelecek sıra.Bakalım halılarda ne sonuç alacağım.Ama galiba halılardan da memnun kalacağım.Çünkü bi paspas yıkadım.Çok güzel oldu.Bir paspasla başladı herşey :)Aşkımız büyüyerek devam ediyor anlayacağınız :).

Sabundan yaklaşık bir tatlı kaşığı alıyorum.İki litre filan suyun içinde eritiyorum.Ellerime filan da zararı olmadı.Çamaşır makinasına koyarkende deterjan gözüne değil de çamaşırların üzerine sürdüm.Temizlikte kullandığım bezler de içinden yumuşatıcıya atmışım gibi yumuşacık çıktı.

Bizim oralarda "Deli kızın çeyizi gibi."derler.(Eskiden deli kızı gelin edeceklermiş.Kızcağız da bi motif bulmuş.Çeyizinde ne var ne yoksa hepsine bu motiften yapmış.)İşte bu deli kız gibi elime bi arap sabunu geçti.Evimde ne var ne yoksa bununla temizliyorum.Allah hayır getire...

Bebek yeleğimde bitti.Ama daha düğmelerini alamadım.Düğmesiz filan koyuyorum artık bloğuma.Nako Baby yünüyle ördüm.Fotograflarda çok iyi çıkmamış ama güzel.


cok cesitli bebek yelekleri 2






Önünü böyle yaptım...






cok cesitli bebek yelekleri 3






Arkasıda böyle...


Sahiii birde memleketten Toki'den bir ev almıştık.Dün evimizin anahtarı teslim edildi.Artık bir evimiz var.İnşallah Antalya'dan da almayı nasip eder rabbim. Araba da aldık geçenlerde çok şükür.

Allah herkese her şeyin en iyisini nasip etsin inşallah.

Bir arkadaşım;"Benim başkalarına karşı içim nasılsa Allah bana da aynısı versin."derdi.İçimiz iyi olsun ki Allah bize de iyilikler versin....

Benden bu kadar...

Şimdilik Hoşçakalınn

 :)))


Bu konu ile alakali daha detayli bilgi bulabileceginiz onerdigimiz bir site : yelek örnekleri

No comments:

Post a Comment